Η Χατζησάββα Εριφύλη είναι Λογοπαθολόγος/Λογοθεραπεύτρια – Ειδική Παιδαγωγός(M.Ed), τακτικό μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και ταυτόχρονα μέλος της Επιτροπής Δεοντολογίας του συλλόγου καθώς και μέλος της Επιστημονικής Ομάδας για τη Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) του συλλόγου.
Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας της Ανώτατης Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Α.Τ.Ε.Ι Ηπείρου και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από το τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Λευκωσίας και από το τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολικής Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών. Στα πλαίσια των μεταπτυχιακών σπουδών της πραγματοποίησε έρευνα με θέμα: «Μαθητές με αυτισμό και συμπερίληψη: γνώσεις, στάσεις και στρατηγικές εκπαιδευτικών.» με επιβλέπουσα καθηγήτρια την Δρ. Φούσκα Στεφανία.
Η επαγγελματική της εμπειρία ξεκινάει από το 2015 ως Λογοπαθολόγος/Λογοθεραπεύτρια και ως συνοδός παράλληλης στήριξης παιδιών σε δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Από το Νοέμβριο του 2021 είναι ιδρύτρια και επιστημονικά υπεύθυνη του Παιδιατρικού Θεραπευτικού Κέντρου «ΛογοΠλανήτης». Συμμετέχει σε επιστημονικές έρευνες και δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη ΔΑΦ με το ΣΕΛΛΕ και παρακολουθεί συχνά επιστημονικά συνέδρια και σεμινάρια που σχετίζονται με τον κλάδο της Λογοθεραπείας και της Ειδικής Αγωγής.
Η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει πολλά σεμινάρια. Κάποια από αυτά είναι:
- Gestalt Language Processing (Γλωσσικοί Επεξεργαστές Gestalt – Ένας άλλος τύπος αναπτυξιακής εκμάθησης της γλώσσας)
- Marte Meo Practitioner (Μέθοδος Συμβουλευτικής και Ψυχοεκπαίδευσης)
- Intensive Interaction (Εντατική Αλληλεπίδραση)
- Early Start Denver Model/ESDM (Δραστηριότητες ρουτίνας από κοινού – Έγκαιρη παρέμβαση για παιδιά με αυτισμό)
- Teacch (Θεραπεία και Εκπαίδευση παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας)
- Mini Kids (Θεραπεία Τροποποίησης Τραυλισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας)
- Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach (Θεραπεία Σίτισης: Μία αισθητικοκινητική Προσέγγιση)
- Food is Sensory (Το φαγητό ως Αισθητηριακή Εμπειρία)
- Great the Ask: Sensitive and Successful Strategies for New Food Trying (Διαβαθμίστε το αίτημα: Ευαίσθητες και Πετυχημένες Στρατηγικές για τη Δοκιμή Νέων Τροφίμων)
- Αθηνά Τέστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης (Ψυχοπαιδαγωγικό Διαγνωστικό Εργαλείο)
- Pecs (Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων)
- Makaton (Επικοινωνιακό – Γλωσσικό Πρόγραμμα)
- Manual for the Symbolic Play Test (Αξιολογητικό Εργαλείο για το Συμβολικό Παιχνίδι)
- Αναπτυξιακό Παιχνίδι (Το παιχνίδι ως θεραπευτικό και εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ))
- More – Στόμα (Επίδραση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Στάση του Σώματος)
- Gravity (Η χρήση της βαρύτητας στην Αισθητικοκινητική Ανάπτυξη των βρεφών και παιδιών)
- Palin Parent – Child Interaction Therapy (PCI) (Μέθοδος Πρώιμης Παρέμβασης στον Τραυλισμό)
- Μαθησιακές δυσκολίες ή αντιληπτικές δυσκολίες. Από την επεξεργασία στη μάθηση.